Η ομάδα

 ΚΑΛΛΙΑ ΚΟΥΝΕΝΟΥ

Είναι Ψυχολόγος, Καθηγήτρια Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Οικογένειας στο Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι συγγραφέας βιβλίου και μεγάλου αριθμού διεθνών δημοσιεύσεων, ενώ έχει επιμεληθεί συλλογικούς τόμους, ελληνικά και διεθνή τεύχη επιστημονικών περιοδικών. Δραστηριοποιείται ερευνητικά στο πεδίο των εφαρμογών της Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση και στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών εφαρμογών/προγραμμάτων, στην Επαγγελματική ανάπτυξη του ατόμου και την Οικογένεια. Έχει υπάρξει και είναι επιστημονική υπεύθυνη σημαντικού αριθμού συγχρηματοδοτούμενων ή χρηματοδοτούμενων ερευνητικών και επιστημονικών έργων. Εκπροσωπεί την Ελλάδα για το διεθνές ερευνητικό δίκτυο «WERA International Research Network: Connecting Social Emotional Learning to Professional Development for Educators and Effective Teaching» στο οποίο συμμετέχουν 20 χώρες και συντονίζεται από τα Boston University (USA) & Padova University (Italy).  Είναι μέλος του ΔΣ του Εθνικού Κέντρου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών. Από το 2015 έως και σήμερα υπηρετεί ως Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ για το ίδιο χρονικό διάστημα είναι συ-συντονίστρια του Κλάδου Συμβουλευτικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας.

ΣΕΒΑΣΤΗ-ΣΟΦΙΑ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

Η Σεβαστή-Σοφία Ανθοπούλου είναι εμπειρογνώμων της εκπαίδευσης με πλούσια εμπειρία διοίκησης, σχεδιασμού και αξιολόγησης και με κοινωφελή προσανατολισμό. Στο παρελθόν έχει διδάξει σε σχολεία, ενώ έχει εργαστεί ως επιστημονική συνεργάτις στο Τμήμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Georgia State University στις ΗΠΑ, στα Πανεπιστήμια Αθηνών (ΕΚΠΑ), Θεσσαλονίκης (AΠΘ), Πατρών και Αιγαίου και στο Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών. Έχει διατελέσει Ειδική Σύμβουλος του Υπουργού Παιδείας και της Γενικής Γραμματέως Διά Βίου Μάθησης,  Εμπειρογνώμων και Εκπρόσωπος της Ελλάδας σε Ομάδες Εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στον ΟΗΕ και στον Ευρωπαϊκό Φορέα για την Ανάπτυξη της Ειδικής Αγωγής, τακτικό μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων του Ινστιτούτου Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και του Οργανισμού Κατά των Ναρκωτικών (Ο.ΚΑ.ΝΑ.). Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα κοινωφελή Ιδρύματα της Ελλάδας στο πλαίσιο της Μορφωτικής και Αναπτυξιακής Πρωτοβουλίας, αναλαμβάνοντας την ευθύνη του πανελληνίου Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας. Το επιστημονικό της έργο περιλαμβάνει άρθρα και δημοσιεύσεις σε έγκυρες εκδόσεις και σε βιβλία. Μέρος του συγγραφικού της έργου διδάσκεται στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό τίτλο Master από το Georgia State University των ΗΠΑ (cum laude) στην Εκπαιδευτική Πολιτική – Διοίκηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση (KDP International Honor Society in Education). Μιλά Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά και Ισπανικά. Είναι Γενική Διευθύντρια του Ιδρύματος Λαμπράκη.

ΣΕΒΑΣΤΗ-ΣΟΦΙΑ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

Η Σεβαστή-Σοφία Ανθοπούλου είναι εμπειρογνώμων της εκπαίδευσης με πλούσια εμπειρία διοίκησης, σχεδιασμού και αξιολόγησης και με κοινωφελή προσανατολισμό. Στο παρελθόν έχει διδάξει σε σχολεία, ενώ έχει εργαστεί ως επιστημονική συνεργάτις στο Τμήμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Georgia State University στις ΗΠΑ, στα Πανεπιστήμια Αθηνών (ΕΚΠΑ), Θεσσαλονίκης (AΠΘ), Πατρών και Αιγαίου και στο Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών. Έχει διατελέσει Ειδική Σύμβουλος του Υπουργού Παιδείας και της Γενικής Γραμματέως Διά Βίου Μάθησης,  Εμπειρογνώμων και Εκπρόσωπος της Ελλάδας σε Ομάδες Εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στον ΟΗΕ και στον Ευρωπαϊκό Φορέα για την Ανάπτυξη της Ειδικής Αγωγής, τακτικό μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων του Ινστιτούτου Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και του Οργανισμού Κατά των Ναρκωτικών (Ο.ΚΑ.ΝΑ.). Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα κοινωφελή Ιδρύματα της Ελλάδας στο πλαίσιο της Μορφωτικής και Αναπτυξιακής Πρωτοβουλίας, αναλαμβάνοντας την ευθύνη του πανελληνίου Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας. Το επιστημονικό της έργο περιλαμβάνει άρθρα και δημοσιεύσεις σε έγκυρες εκδόσεις και σε βιβλία. Μέρος του συγγραφικού της έργου διδάσκεται στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό τίτλο Master από το Georgia State University των ΗΠΑ (cum laude) στην Εκπαιδευτική Πολιτική – Διοίκηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση (KDP International Honor Society in Education). Μιλά Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά και Ισπανικά. Είναι Γενική Διευθύντρια του Ιδρύματος Λαμπράκη.

ΥΠΑΤΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΔΟΥΣΗ

Η Υπατία Δούση – Αναγνωστοπούλου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Ιατρική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και ιδρύτρια της κοινωφελούς, αστικής μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Αποστολή ΑΝΘΡΩΠΟΣ (www.missionanthropos.com ).

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1963. Τελείωσε το Αρσάκειο Τοσίτσειο Γυμνάσιο Θηλέων Εκάλης και πήρε το Πτυχίο της Ιατρικής από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων το 1988. Ξεκίνησε την ειδικότητά της στην Παθολογική Ανατομική στο Αντικαρκινικό Ινστιτούτο Αθηνών, Νοσοκομείο «΄Αγιος Σάββας» (1988-1990) και την συνέχισε στο Nuffield Department of Pathology, John Radcliffe Hospital στην Οξφόρδη του Ηνωμένου Βασιλείου (1990-1993), όπου παράλληλα έκανε έρευνα με αντικείμενο το Λέμφωμα Hodgkin. Πήρε τον Τίτλο Ειδικότητας στην Παθολογική Ανατομική το 1992 και τον τίτλο του Διδάκτορα του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1993.

Από το 1994 ως το 1998 εργάστηκε στην Division de Pathologie Clinique, Centre Medical Universitaire (CMU) του Hopital Cantonal Universitaire στη Γενεύη της Ελβετίας, αρχικά ως Assistante (1994-95) και αργότερα ως Cheffe de Clinique (1995-98). Το 1999 εκλέχθηκε Λέκτορας στο Εργαστήριο Ιστολογίας-Εμβρυολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, όπου εξελίχθηκε σε Επίκουρη Καθηγήτρια το 2004 και από το 2009 κατέχει τη θέση Αναπληρώτριας Καθηγήτριας.

Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρία στη διδασκαλία τόσο σε προπτυχιακό, όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, σε φοιτητές Ιατρικής και Οδοντιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Γενεύης και στο ΕΚΠΑ και έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 40 επιστημονικά άρθρα και κεφάλαια σε ξενόγλωσσα βιβλία και περιοδικά.

Το 2010, μετά από ένα ταξίδι στην Αιθιοπία ίδρυσε την κοινωφελή, μη κερδοσκοπική οργάνωση Αποστολή ΑΝΘΡΩΠΟΣ, της οποίας είναι η νόμιμη εκπρόσωπος και συντονίστρια των δράσεων.

ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΓΟΥΔΗ

Η Μαρία Μαργούδη είναι Διαχειρίστρια Προγραμμάτων και Επιστημονική Συνεργάτης του Ιδρύματος Λαμπράκη. Έχει εμπειρία στο σχεδιασμό και τη διαχείριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο παρελθόν έχει εργαστεί τόσο σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς όσο και σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης.

Ειδικεύεται στην εφαρμογή σύγχρονων θεωριών μάθησης και διδακτικών μεθοδολογιών. Έχει εμπειρία στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων μάθησης, όπως serious games και gamification για την ανάδειξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και για την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των συμμετεχόντων. Έχει επίσης εμπειρία στη διοργάνωση, διεκπεραίωση και αξιολόγηση δημιουργικών εργαστηρίων σχεδιασμού εκπαιδευτικών λύσεων με τη συμμετοχή ειδικών διαφόρων τομέων και τελικών χρηστών.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικών και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό τίτλο στις Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση από την ίδια σχολή. Έχει συμμετάσχει στη συγγραφή επιστημονικών άρθρων στον τομέα της εκπαίδευσης.

ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΓΟΥΔΗ

Η Μαρία Μαργούδη είναι Διαχειρίστρια Προγραμμάτων και Επιστημονική Συνεργάτης του Ιδρύματος Λαμπράκη. Έχει εμπειρία στο σχεδιασμό και τη διαχείριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο παρελθόν έχει εργαστεί τόσο σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς όσο και σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης.

Ειδικεύεται στην εφαρμογή σύγχρονων θεωριών μάθησης και διδακτικών μεθοδολογιών. Έχει εμπειρία στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων μάθησης, όπως serious games και gamification για την ανάδειξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και για την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των συμμετεχόντων. Έχει επίσης εμπειρία στη διοργάνωση, διεκπεραίωση και αξιολόγηση δημιουργικών εργαστηρίων σχεδιασμού εκπαιδευτικών λύσεων με τη συμμετοχή ειδικών διαφόρων τομέων και τελικών χρηστών.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικών και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό τίτλο στις Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση από την ίδια σχολή. Έχει συμμετάσχει στη συγγραφή επιστημονικών άρθρων στον τομέα της εκπαίδευσης.