Διαχειριστική Ομάδα

ΣΕΒΑΣΤΗ-ΣΟΦΙΑ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

Η Σεβαστή-Σοφία Ανθοπούλου , εμπνεύστηκε και σχεδίασε το WOMENTORS, του οποίου έχει τη συνολική ευθύνη. Είναι εμπειρογνώμων της εκπαίδευσης με πλούσια εμπειρία διοίκησης, σχεδιασμού και αξιολόγησης και με κοινωφελή προσανατολισμό. Στο παρελθόν έχει διδάξει σε σχολεία, ενώ έχει εργαστεί ως επιστημονική συνεργάτις στο Τμήμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Georgia State University στις ΗΠΑ, στα Πανεπιστήμια Αθηνών (ΕΚΠΑ), Θεσσαλονίκης (AΠΘ), Πατρών και Αιγαίου και στο Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών. Έχει διατελέσει Ειδική Σύμβουλος του Υπουργού Παιδείας και της Γενικής Γραμματέως Διά Βίου Μάθησης,  Εμπειρογνώμων και Εκπρόσωπος της Ελλάδας σε Ομάδες Εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στον ΟΗΕ και στον Ευρωπαϊκό Φορέα για την Ανάπτυξη της Ειδικής Αγωγής, τακτικό μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων του Ινστιτούτου Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και του Οργανισμού Κατά των Ναρκωτικών (Ο.ΚΑ.ΝΑ.). Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα κοινωφελή Ιδρύματα της Ελλάδας στο πλαίσιο της Μορφωτικής και Αναπτυξιακής Πρωτοβουλίας, αναλαμβάνοντας την ευθύνη του πανελληνίου Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας. Έχει σχεδιάσει και συντονίσει εθνικά προγράμματα με ισχυρό αντίκτυπο στον τομέα της εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης. Το επιστημονικό της έργο περιλαμβάνει άρθρα και δημοσιεύσεις σε έγκυρες εκδόσεις και σε βιβλία. Μέρος του συγγραφικού της έργου διδάσκεται στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό τίτλο Master από το Georgia State University των ΗΠΑ (cum laude) στην Εκπαιδευτική Πολιτική – Διοίκηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση (KDP International Honor Society in Education). Μιλά Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά και Ισπανικά. Είναι Γενική Διευθύντρια του Ιδρύματος Λαμπράκη.

ΜΑΡΙΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

Η Μαρία Ξανθοπούλου είναι Επιστημονική Συνεργάτης του Ιδρύματος Λαμπράκη στον τομέα της οργάνωσης και διαχείρισης προγραμμάτων. Διαθέτει εμπειρία σε ότι αφορά τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση προγραμμάτων, καθώς έχει συνεργαστεί με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με δήμους, αλλά και φορείς σε Αθήνα και Κρήτη και έχει οργανώσει και υλοποιήσει προγράμματα, για παιδιά και ενήλικες εκπαιδευτικού και πολιτιστικού χαρακτήρα. Έχει αποτελέσει μέλος οργανωτικών επιτροπών σε συνέδρια και ημερίδες, καθώς επίσης και μέλος της κριτικής επιτροπής του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Παραμυθιού.

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στην Συγκριτική Παιδαγωγική, Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης και στην Ενταξιακή Εκπαίδευση.

Με γνώμονα το ενδιαφέρον της για την έρευνα έχει συμμετάσχει με δημοσιεύσεις εργασιών σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια. Επίσης, στο ερευνητικό της έργο συγκαταλέγονται δημοσιεύσεις άρθρων, σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά, σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ στην Διάγνωση και Παρέμβαση στον Αυτισμό σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα του Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. Δημόκριτος, αλλά και άρθρα σχετικά με την Εκπαιδευτική Πολιτική, τα Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Εργαλεία, αλλά και την Τέχνη, τον Πολιτισμό και την Παιδική Λογοτεχνία.

Το 2019 ίδρυσε την εταιρεία «Παίδων Πολιτεία», η οποία σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα και events, σε συνεργασία με σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, δημόσια και ιδιωτικά, δήμους, ιδρύματα, φορείς εκπαίδευσης αλλά και Ιδιώτες.

ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΕΝΤΗ

Η Μαριλένα Μεντή είναι Διαχειρίστρια Προγραμμάτων και Επιστημονική Συνεργάτις του Ιδρύματος Λαμπράκη. Έχει εμπειρία σε έργα και φορείς του κοινωφελούς χώρου και της Κοινωνίας των Πολιτών στην Ελλάδα. Στο παρελθόν, έχει δραστηριοποιηθεί σε Ιδρύματα και ΜΚΟ με αντικείμενο την ενδυνάμωση και επιμόρφωση στελεχών του μη κερδοσκοπικού τομέα, καθώς και σε περιβαλλοντικούς και πολιτιστικούς οργανισμούς. Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτιστική Διαχείριση στο Πανεπιστήμιο του Sussex και παράλληλες σπουδές στο Marketing στο American College of Greece (Deree College) και το Said Business School του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης.

ΙΟΥΛΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Η Ιουλία Θεοδωρακοπούλου είναι Ιατρική Ανθρωπολόγος με Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Εκπαίδευση και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, όπως και στην Διαχείριση Κρίσεων Υγείας. Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει την υλοποίηση και διαχείριση προγραμμάτων, επιχειρησιακών κέντρων και συντονισμό πεδίου με διεθνείς οργανισμούς. Αυτή την περίοδο υποστηρίζει την Κοινωφελή, Μη κερδοσκοπική οργάνωση Αποστολή ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ως Συντονίστρια Προγραμμάτων.

ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ

Η Δήμητρα Παπαγεωργοπούλου έχει δίπλωμα ιδιωτικής σχολής γραμματέων και έχει αποφοιτήσει από το 28ο Λύκειο Αθηνών. Εργάζεται ως γραμματέας στο Ίδρυμα Λαμπράκη από το Νοέμβριο του 1994. Στο πλαίσιο αυτό εκτός από την καθημερινή λειτουργία της Γραμματείας του Ιδρύματος συμμετέχει στη διοικητική διαχείριση και γραμματειακή υποστήριξη εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων, επικοινωνώντας με τους συντελεστές και ωφελούμενους των έργων, οργανώνοντας τις διαδικασίες των περιοδικών αναφορών για αυτά, υποστηρίζοντας την οργάνωση συσκέψεων, επιμορφώσεων και συνεδριακών εκδηλώσεων, οι οποίες πραγματοποιούνται άλλοτε διά ζώσης και άλλοτε εξ αποστάσεως και διαχειριζόμενη θέματα αρχείου και πληροφοριών που συνδέονται με όλες τις λειτουργικές διαδικασίες των έργων (δείκτες, παραδοτέα, αξιολογήσεις, δημοσιότητα κ.λπ.). Επιπλέον, συμβάλλει στη διαχείριση και ενημέρωση δικτυακών τόπων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Ιδρύματος. Μιλάει άπταιστα την ελληνική και αγγλική γλώσσα.

ΜΑΡΙΛΙΑΝΑ ΖΑΚΚΑ

Η Μαριλιάνα Ζάκκα είναι προπτυχιακή φοιτήτρια Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Κλασικού Πιάνου & Θεωρητικών στο Εθνικό Ωδείο. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια του Διεπιστημονικού Δικτύου Εξειδίκευσης Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας με θέμα: «Η Ψυχοθεραπεία στην Ελλάδα σε αναζήτηση ταυτότητας», καθώς και επιμορφωτικό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με θέμα τις Μαθησιακές Δυσκολίες.

Το έτος 2014-2015, συμμετείχε σε σειρά σεμιναρίων Method Acting στο 92 Art. Την ίδια περίοδο, υπήρξε αναπληρωματικό μέλος της Βουλής των Εφήβων και το κείμενό της «Αναζητώντας την Κλειώ» είχε αναρτηθεί στη σχετική ιστοσελίδα. Ακόμη, έχει αρθρογραφήσει εθελοντικά σε έντυπα και ηλεκτρονικά περιοδικά, ξεκινώντας από το περιοδικό του British Council of Greece, στο οποίο φοίτησε με υποτροφία. Ακολούθησαν το περιοδικό «Δημιουργία» και το “Artic” (www.artic.gr).

To 2019 εκπόνησε μια εργασία με θέμα το Learning by Design (Μάθηση μέσω σχεδιασμού), η οποία αναρτήθηκε στο CG Scholar. Έχει άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (κάτοχος Cambridge Certificate of Proficiency in English).

Στα πλαίσια εθελοντικών δράσεων έχει συμμετάσχει τα καλοκαίρια 2016-2019 στον καθαρισμό ακτών της Νάξου και σπανιότερα στη διάσωση χερσαίων ζώων από την κίνηση στους δρόμους της Αθήνας. Συμμετέχει στο πρόγραμμα WOMENTORS ως εθελόντρια.