Διαχειριστική Ομάδα

ΣΕΒΑΣΤΗ-ΣΟΦΙΑ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

Η Σεβαστή-Σοφία Ανθοπούλου , εμπνεύστηκε και σχεδίασε το WOMENTORS, του οποίου έχει τη συνολική ευθύνη. Είναι εμπειρογνώμων της εκπαίδευσης με πλούσια εμπειρία διοίκησης, σχεδιασμού και αξιολόγησης και με κοινωφελή προσανατολισμό. Στο παρελθόν έχει διδάξει σε σχολεία, ενώ έχει εργαστεί ως επιστημονική συνεργάτις στο Τμήμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Georgia State University στις ΗΠΑ, στα Πανεπιστήμια Αθηνών (ΕΚΠΑ), Θεσσαλονίκης (AΠΘ), Πατρών και Αιγαίου και στο Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών. Έχει διατελέσει Ειδική Σύμβουλος του Υπουργού Παιδείας και της Γενικής Γραμματέως Διά Βίου Μάθησης,  Εμπειρογνώμων και Εκπρόσωπος της Ελλάδας σε Ομάδες Εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στον ΟΗΕ και στον Ευρωπαϊκό Φορέα για την Ανάπτυξη της Ειδικής Αγωγής, τακτικό μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων του Ινστιτούτου Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και του Οργανισμού Κατά των Ναρκωτικών (Ο.ΚΑ.ΝΑ.). Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα κοινωφελή Ιδρύματα της Ελλάδας στο πλαίσιο της Μορφωτικής και Αναπτυξιακής Πρωτοβουλίας, αναλαμβάνοντας την ευθύνη του πανελληνίου Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας. Έχει σχεδιάσει και συντονίσει εθνικά προγράμματα με ισχυρό αντίκτυπο στον τομέα της εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης. Το επιστημονικό της έργο περιλαμβάνει άρθρα και δημοσιεύσεις σε έγκυρες εκδόσεις και σε βιβλία. Μέρος του συγγραφικού της έργου διδάσκεται στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό τίτλο Master από το Georgia State University των ΗΠΑ (cum laude) στην Εκπαιδευτική Πολιτική – Διοίκηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση (KDP International Honor Society in Education). Μιλά Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά και Ισπανικά. Είναι Γενική Διευθύντρια του Ιδρύματος Λαμπράκη.

ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΓΟΥΔΗ

Η Μαρία Μαργούδη είναι Διαχειρίστρια Προγραμμάτων και Επιστημονική Συνεργάτης του Ιδρύματος Λαμπράκη. Έχει εμπειρία στο σχεδιασμό και τη διαχείριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο παρελθόν έχει εργαστεί τόσο σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς όσο και σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης.

Ειδικεύεται στην εφαρμογή σύγχρονων θεωριών μάθησης και διδακτικών μεθοδολογιών. Έχει εμπειρία στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων μάθησης, όπως serious games και gamification για την ανάδειξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και για την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των συμμετεχόντων. Έχει επίσης εμπειρία στη διοργάνωση, διεκπεραίωση και αξιολόγηση δημιουργικών εργαστηρίων σχεδιασμού εκπαιδευτικών λύσεων με τη συμμετοχή ειδικών διαφόρων τομέων και τελικών χρηστών.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικών και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό τίτλο στις Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση από την ίδια σχολή. Έχει συμμετάσχει στη συγγραφή επιστημονικών άρθρων στον τομέα της εκπαίδευσης. Είναι η διαχειρίστρια του προγράμματος WOMENTORS.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΛΟΥ

Η Αναστασία Κάλου γεννήθηκε το 1970 στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού και συνέχισε τις σπουδές της στο Λονδίνο. Σπούδασε Graphic Information Design BA(hons) στο Harrow School of Design and Media καθώς και 3-D Interior Design στο Chelsea School of Art. Από πολύ νωρίς στην επαγγελματική της σταδιοδρομία, συνειδητοποίησε την αναγκαιότητα της εφαρμογής των αρχών του καθολικού σχεδιασμού (Design for All) οι οποίες  μέσα από μία ολιστική προσέγγιση οδηγούν στην ισότιμη πρόσβαση όλων των ανθρώπων, χωρίς διακρίσεις, στα αγαθά της ζωής.

Συνεργάστηκε για πολλά χρόνια με φορείς αναπηρίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό με αντικείμενο την ενσωμάτωση ατόμων με αναπηρία στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνείς εκδόσεις και περιοδικά. Για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προσβάσιμων έργων έχει λάβει διεθνή βραβεία και διακρίσεις. Είναι μέλος του ICOM (International Council of Museums), ENAT (European Network of Accessible Tourism), DFA Foundation (Design for All Foundation), Advisory Panel Member της EBU (European Blind Union) καθώς και του Φάρου Τυφλών της Ελλάδος.

Τα τελευταία χρόνια, εργάζεται ως συντονίστρια προγραμμάτων στην οργάνωση Αποστολή ΑΝΘΡΩΠΟΣ, που σκοπό έχει την πρόσβαση ευάλωτων συνανθρώπων μας στο αγαθό της υγείας.

ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ

Η Δήμητρα Παπαγεωργοπούλου έχει δίπλωμα ιδιωτικής σχολής γραμματέων και έχει αποφοιτήσει από το 28ο Λύκειο Αθηνών. Εργάζεται ως γραμματέας στο Ίδρυμα Λαμπράκη από το Νοέμβριο του 1994. Στο πλαίσιο αυτό εκτός από την καθημερινή λειτουργία της Γραμματείας του Ιδρύματος συμμετέχει στη διοικητική διαχείριση και γραμματειακή υποστήριξη εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων, επικοινωνώντας με τους συντελεστές και ωφελούμενους των έργων, οργανώνοντας τις διαδικασίες των περιοδικών αναφορών για αυτά, υποστηρίζοντας την οργάνωση συσκέψεων, επιμορφώσεων και συνεδριακών εκδηλώσεων, οι οποίες πραγματοποιούνται άλλοτε διά ζώσης και άλλοτε εξ αποστάσεως και διαχειριζόμενη θέματα αρχείου και πληροφοριών που συνδέονται με όλες τις λειτουργικές διαδικασίες των έργων (δείκτες, παραδοτέα, αξιολογήσεις, δημοσιότητα κ.λπ.). Επιπλέον, συμβάλλει στη διαχείριση και ενημέρωση δικτυακών τόπων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Ιδρύματος. Μιλάει άπταιστα την ελληνική και αγγλική γλώσσα.

ΜΑΡΙΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

Η Μαρία Ξανθοπούλου είναι Επιστημονική Συνεργάτης του Ιδρύματος Λαμπράκη στον τομέα της οργάνωσης και διαχείρισης προγραμμάτων. Διαθέτει εμπειρία σε ότι αφορά τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση προγραμμάτων, καθώς έχει συνεργαστεί με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με δήμους, αλλά και φορείς σε Αθήνα και Κρήτη και έχει οργανώσει και υλοποιήσει προγράμματα, για παιδιά και ενήλικες εκπαιδευτικού και πολιτιστικού χαρακτήρα. Έχει αποτελέσει μέλος οργανωτικών επιτροπών σε συνέδρια και ημερίδες, καθώς επίσης και μέλος της κριτικής επιτροπής του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Παραμυθιού.

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στην Συγκριτική Παιδαγωγική, Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης και στην Ενταξιακή Εκπαίδευση.

Με γνώμονα το ενδιαφέρον της για την έρευνα έχει συμμετάσχει με δημοσιεύσεις εργασιών σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια. Επίσης, στο ερευνητικό της έργο συγκαταλέγονται δημοσιεύσεις άρθρων, σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά, σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ στην Διάγνωση και Παρέμβαση στον Αυτισμό σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα του Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. Δημόκριτος, αλλά και άρθρα σχετικά με την Εκπαιδευτική Πολιτική, τα Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Εργαλεία, αλλά και την Τέχνη, τον Πολιτισμό και την Παιδική Λογοτεχνία.

Το 2019 ίδρυσε την εταιρεία «Παίδων Πολιτεία», η οποία σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα και events, σε συνεργασία με σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, δημόσια και ιδιωτικά, δήμους, ιδρύματα, φορείς εκπαίδευσης αλλά και Ιδιώτες.

ΜΑΡΙΛΙΑΝΑ ΖΑΚΚΑ

Η Μαριλιάνα Ζάκκα είναι προπτυχιακή φοιτήτρια Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Κλασικού Πιάνου & Θεωρητικών στο Εθνικό Ωδείο. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια του Διεπιστημονικού Δικτύου Εξειδίκευσης Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας με θέμα: «Η Ψυχοθεραπεία στην Ελλάδα σε αναζήτηση ταυτότητας», καθώς και επιμορφωτικό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με θέμα τις Μαθησιακές Δυσκολίες.

Το έτος 2014-2015, συμμετείχε σε σειρά σεμιναρίων Method Acting στο 92 Art. Την ίδια περίοδο, υπήρξε αναπληρωματικό μέλος της Βουλής των Εφήβων και το κείμενό της «Αναζητώντας την Κλειώ» είχε αναρτηθεί στη σχετική ιστοσελίδα. Ακόμη, έχει αρθρογραφήσει εθελοντικά σε έντυπα και ηλεκτρονικά περιοδικά, ξεκινώντας από το περιοδικό του British Council of Greece, στο οποίο φοίτησε με υποτροφία. Ακολούθησαν το περιοδικό «Δημιουργία» και το “Artic” (www.artic.gr).

To 2019 εκπόνησε μια εργασία με θέμα το Learning by Design (Μάθηση μέσω σχεδιασμού), η οποία αναρτήθηκε στο CG Scholar. Έχει άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (κάτοχος Cambridge Certificate of Proficiency in English).

Στα πλαίσια εθελοντικών δράσεων έχει συμμετάσχει τα καλοκαίρια 2016-2019 στον καθαρισμό ακτών της Νάξου και σπανιότερα στη διάσωση χερσαίων ζώων από την κίνηση στους δρόμους της Αθήνας. Συμμετέχει στο πρόγραμμα WOMENTORS ως εθελόντρια.